Klauzula informacyjna dla Pacjenta zgodna z RODO

Administratorem Twoich danych osobowych jest Sancor sp. z o.o. z siedzibą w Gnieźnie (62-200) przy ul. Św. Michała 19/1, adres e-mail: sancor.gniezno@gmail.pl, numer telefonu 668 688 445, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000749634, numer NIP: 7842515004, REGON: 381376661, której akta rejestrowe przechowywane są w Sądzie Rejonowym w Poznaniu – Nowe Miasto i Wilda w Poznań, IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego.

Masz prawo dostępu do swoich danych, ich sprostowania, żądania ich usunięcia, prawo ograniczenia przetwarzania i prawo przenoszenia danych. Przysługuje Ci prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, jeżeli Twoje dane są przetwarzane niezgodnie z wymogami prawnymi.

Dane będą przetwarzane w celu prowadzenia przez Administratora działalności leczniczej, w szczególności w celu świadczenia przez Administratora usług medycznych oraz prowadzenia wymaganej przepisami prawa dokumentacji medycznej.  

Podanie danych jest dobrowolne, jednakże ich niepodanie będzie skutkowało niemożnością wykonania usługi medycznej.

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w zakresie prowadzenia działalności leczniczej, w tym także w zakresie prowadzenia dokumentacji medycznej, jest art. 6 ust. 1 lit. c rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE – dalej: RODO, w zw. z przepisami ustawy z 15.04.2011 r. o działalności leczniczej oraz ustawy z 06.11.2008 r. o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta. Podstawą przetwarzania danych w zakresie, jaki jest niezbędny dla ochrony żywotnych interesów pacjenta, może być również art. 6 ust. 1 lit. d RODO. W zakresie, w jakim przetwarzane dane obejmują dane szczególnych kategorii, podstawą prawną przetwarzania danych jest art. 9 ust. 2 lit. c i h RODO.

Odbiorcami danych osobowych będą: Kamsoft S.A., ul. 1 Maja 133, 40-235 Katowice oraz Wielkopolski Oddział Wojewódzki Narodowego Fundusz Zdrowia ul. Piekary 14/15, 61-823 Poznań.

Twoje dane osobowe nie będą przekazywane do państw znajdujących się poza Europejskim Obszarem Gospodarczym.

Administrator nie będzie stosował wobec Ciebie zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym/lub profilowania.

Dane osobowe zawarte w dokumentacji medycznej będą przetwarzane zgodnie z wymogami art. 29 ust. 1 ustawy z 6 listopada 2008 r. o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta (Dz.U. z 2017 r. poz. 1318), tj. przez okres 20 lat, licząc od końca roku kalendarzowego, w którym dokonano ostatniego wpisu, z wyjątkiem:

  1. dokumentacji medycznej w przypadku zgonu pacjenta na skutek uszkodzenia ciała lub zatrucia, która będzie przechowywana przez okres 30 lat, licząc od końca roku kalendarzowego, w którym nastąpił zgon,
  2. dokumentacji medycznej zawierającej dane niezbędne do monitorowania losów krwi i jej składników, która będzie przechowywana przez okres 30 lat, licząc od końca roku kalendarzowego, w którym dokonano ostatniego wpisu,
  3. zdjęć rentgenowskich przechowywanych poza dokumentacją medyczną pacjenta, które będą przechowywane przez okres 10 lat, licząc od końca roku kalendarzowego, w którym wykonano zdjęcie,
  4. skierowań na badania lub zleceń lekarza, które będą przechowywane przez okres 5 lat, licząc od końca roku kalendarzowego, w którym udzielono świadczenia zdrowotnego będącego przedmiotem skierowania lub zlecenia lekarza, a przypadkach, gdy świadczenie nie zostało udzielone z powodu niezgłoszenia się pacjenta w ustalonym terminie – przez okres 2 lat, chyba że pacjent odebrał skierowanie,
  5. dokumentacji medycznej dotyczącej dzieci do ukończenia 2. roku życia, która będzie przechowywana przez okres 22 lat

________________________

data i podpis Pacjenta

Załącznik – Klauzula informacyjna dla pacjenta – DOC

Załącznik – Klauzula informacyjna dla pacjenta – PDF

Szanowni Pacjenci!

Informujemy, że w związku z zagrożeniem koronawirusem COVID-19, do dnia 30.06.2020 możliwa jest tylko rejestracja telefoniczna w godzinach od 9:00-13:00 pod numerami telefonów:

Rehabilitacja: 668 688 055

Hospicjum/ OPD: 668 688 035/ 660 998 937/605 951 775 / 691 470 446

Pacjentów umówionych na wizyty w gabinecie rehabilitacyjnym prosimy by dzwonili domofonem, domofon: REHABILITACJA.

Zgodnie z komunikatem nr 5 Zespołu Kryzysowego NFZ z dnia 15 marca 2020 r., rozporządzeniem Prezesa Narodowego Funduszu Zdrowia Nr 35/2020/DEF z dnia 12 marca 2020 r. zmieniające zarządzenie w sprawie warunków udzielania i rozliczania w 2020 r. dofinansowania informatyzacji świadczeń opieki zdrowotnej udzielanych przez lekarza podstawowej opieki zdrowotnej oraz zarządzenie Nr 34/2020/DSOZ z dnia 12 marca 2020 r. zmieniające zarządzenie w sprawie zasad sprawozdawania oraz warunków rozliczania świadczeń opieki zdrowotnej związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19